Första skoldagen efter lovet..

Började idag igen. Jobbigt att gå upp tidigt, men började 09.50. Det var drygt att sitta i skolan hela dagen, vi snackade bara om en massa lagar.. Menmen, de e ju sånt man ska kunna. Sen var det jobbigt eftersom jag har slutat röka, att man inte kunde röka på skoltid... För det var ju en vanesak. Usch!! Imorgon börjar man klockan
08.30 kommer bli ännu jobbigare att gå upp tidigare. Fast det lär jag nog klara.

Vi kommer ha : SV, ESV, MA. Imorgon, drygt!!

Har bara slappat idag sen jag kom hem, inte orkat göra så mycket. Man blir ju väldigt trött av att gå i skolan. Dels att det är första dagen efter lovet. Imorgon slutar man halv 2.
Imorgon är det också min o älsklings 3 ÅRS dag<3

Nepp, nu ska jag snart sova! får se om jag bloggar lite mer imorgon! 




Jag ääää väldigt trött ^^



GODNATT ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0